och vart tog allting vägen ?


Tredje dagen på mitt arbetslösa liv. Men fy fan vad det är skönt att sova länge, och bara gå och invänta träning = )
man känner sig som en riktig lök måste jag erkänna, men vafan gör det  ? OS på tv ju .
Nigeria - U S A fotboll herr .  Nice att slänga ett öga på då och då ! Vill ut och köra bil, men finns för fan ingen bil hemma.

           vill tillbaka till båstad igen, men ska till helgen ist iväg med laget. och vi ska ha sovsäck med oss.
                    det bådar gott anser jag  = )
blir träning ikväll som sagt, sen blir det kyckligsallad, ge maj maaat.

klarade en dippie igår, mycket stolt : )


slet sönder din tröja, rev hål på din kropp
talade sanningen i mun på dig i tron om
att du kanske skulle förstå att det var du som
blivit klassad som idiot.






Kommentarer
säret säger:

när har ni match? jag vill se dig spela innebandy :D

2008-08-13 | 17:17:22
Bloggadress: http://www.saeret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback