? stort frågetecken ?

Ibland händer saker som absolut inte får hända.
    ingenting jag ångrar, men det är inte rätt i tiden.

ett ord, hundra handlingar och allt blir ändå fel i slutändan.
   för ovanligthetens skull ? nej , det hör till vardagen. .

Det var mitt liv, det är mitt liv, det kommer vara mitt liv,
men jag vet inte hur mycket liv du kommer vara för mig.

träningen idag gick för övrigt skit och jag orkade inte ens
engagera mig lite. Hann dock tänka över "livets val" och jag
har kommit fram till att HÖGSKOLAN i kristianstad kommer
bli mitt hem de närmsta tre åren.

nu ska jag sova, och deppa ihop.
godnatt folks.

Kommentarer
Cornelia säger:

örhörhm!!! 4 år, om jag får be ;) hihi skkoja.. FAN INTE KONSTIGT MAN BLIR SJUK, sover ju aldrig! KOLLA KLOCKAN! naj, godnatt vännen. pussss(L)

2008-08-15 | 01:17:20
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback