både trött och glad på samma gång, nu såhär i efterhand...

denna bild gör mig glad
Exakt såhär trött känner jag mig nu, när jag inser att det bara är två dagar kvar tills tentan. Och egentligen känner jag mig rätt så kunnig inom detta området, men samtidigt har jag den där förbannade paniken inom mig. Rädslan över att misslyckas, att jag ska vara den enda som inte klarar det. Att folk ska börja tänka och fundera på om jag inte kan någonting. Jag hatar att de här tankarna över huvudtaget ens finns där . Men samtidigt är det bara jag själv som kan göra något åt det och faktiskt lägga ner den tid som krävs för att jag ska klara den. Och jag har ju faktiskt bara två dagar kvar innan tentan kommer, och det blir väl inte så supermånga timmar plugg om jag känner igen mig själv från högstadiet & gymnasiet. Ja får ta och skärpa mig nu & jobba så att jag klarar det

"tänk om jag klarar det, får mitt eget skrivbord. Se hur
högarna växer allt eftersom, och att deadlinen är satt.
jag måste, jag ska , jag kan . en vacker dag så ska jag faktiskt ",
frågan är bara när dagen blir tillräckligt vacker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback