håll din käft.

Helgen har passerat så fruktansvärt fort att jag känner en liten känsla utav obehag.
I fredags slutade jag rätt tidigt efter tentan, begav mig direkt till helsingborg för att sedan åka vidare till Köpenhamn och Tivoli. Checkade in på hotelet, gick en runda på ströget. gud så stort, gud så mycket folk, gud så vackert det var. Begav oss senare till tivoli där julmarknaden och vårt riktiga mål för helgen var. helt fantastiskt var det, alldeles underbart. Kallt, mörkt, fint och gud så fint. Jag blir alldeles till mig när jag tänker på det. Hotelet var helt ok, och ölen smakade bra  ; ) ! Gick ut på ströget ännu en gång, runt 23- tiden, bara massa fyllon, men nu kunde man äntligen röra sig.

 Det blev lördag och vi gick runt en snabbis för att ta ett litet förväl utav vår tripp. Åkte hem till Helsingborg,( hör som jag säger, jag kallar det för hem) !   Åt en bit mat på grafitti för att sedan åka till My i ängelholm. Nellovic hämtade upp mig på stationen och efter många om och men gick vi till tres för att avnjuta en alldeles gudomlig tacosallad. helt frälst faktiskt. Gick tillbaka till My och spelade g.Hero. Nelle var rolig att titta på , my blev sjukligt förbannad , men roligt hade vi ! =) ;)
Tog senare tåget tillbaka "hem" vid 00.04, blev upphämtad och åkte hem och bäddade ner oss i sängen. Somnade trött och otroligt nöjd med helgen.

Gick upp imorse, begav mig till Ängelholm för att titta på H1 när de mötte VÄXJÖ. Förlust med 7-5, men en underhållande match, mestadels .    Nu ligger jag mest och ugglar och tittar på Wallander- jokern, slutet är sick bra !

Ledig hela veckan förutom Tisdag. Går i skolan från 12.45-16.00, Det känns jobbigt .
Ge mig träning nu, jag känner mig alldeles för onyttig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback