julmust.

Jag har en fantastisk vän, en "lillebror", en själsvän. Han är allt,
och det bästa är att han bara bor ett par steg härifrån. Vi delar
allt, sorgligt som glada saker, han är där, dag som natt . han är
någon jag inte hade klarat mig utan , johan, du & jag ..
  Sitter just nu och pratar om det mesta, sänder låtar, jullåtar. jag älskar dig

Har hunnit med sick mycket denna veckan , fikat med madde, fikat med sara,
gått i skolan och handlat julisar. Fikan i onsdes var mys, som vanligt .Fikan idag
var kanon, har inte träffat kitty eller starke på så länge. inte sedan vi slutade skolan,
inte på riktigt.

Nu är det dock mat,
sen hem till moster
och imorgon är det
match. FBC - Hjärnarp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback