kommer mer..

Otrött man blir på saker och ting.
Ingenting fungerar och jag hatar
att vara helt utan planer. När jag väl
gör en hyffsad plan, knäcks den utav
något annat och rinner ut i sanden.

Hursomhelst har jag sovit otroligt gott inatt. Har äntligen hittat världens temperatur på mitt rum, och det känns i princip underbart. Jag är sick hungrig, men orkar inte gå till köket och göra mig något. Är otroligt sugen på coca-cola light....
                                       Jag är galet sugen på...någonting mer..men jag kan inte sätta fingret på det faktiskt...mat? godis?...
hoppas att mina vän maddycaddy hinner med tåget hem vid 12, för då blir jag glad, för då ska vi leka lite idag : ) skynda!
       Riktigt tråkig dag för övrigt, vet inte ens hur vädret ser ut, eftersom jag inte orkat rulla upp, eller gå utanför mitt rum !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback