och du är värd det bästa....

Tillbringade min fredag i klippan centrum, och det vill man ju inte skoja bort.
Kollade på Astrid lindgrens jul, de bästa scenerna från dirty dancing, kan vara det bästa jag någonsin sett. sen kollade vi på när scotten var i landslaget, jag satt och log mig igenom hela matchen : ) skrattade lite smått när man hörde hur hon skrek, och sen gjorde jag klart för henne att hon har förbannat låg tyngdpunkt, det är sött dock   = )  
 Fast är fortfarande kvar i klippan, hon håller på och fixa mig inför kvällen. Detta är ju som sagt en fest jag längtat efter så fruktansvärt länge . Och nu hoppas jag att den klarar alla förväntningar, för dem är höga. Tror att jesper och hans gäng gör ett bra jobb, för att få det så bra som möjligt  = ) !   

slips, skjorta och tajta byxor
jag kommer smälla av när
jag tittar på dig ... fin .

själv ska jag vara iklädd en fin klänning, själv tycker jag att den är gudomlig, sen vet jag inte vad alla andra tycker. Blir bara glad om folk delar min mening om hur den ser ut dock  = ) ! Sen blir det till att festa till det ordentligt, närmre 70 personer kommer att under kvällen , både äta mat, dansa och sjunga tillsammans = ) jag tror det kommer bli kanon !
imorgon kommer jag vara sick trött, det vet jag redan nu . det är egentligen det enda som är det tråkiga med att festa, och en anledning till att jag inte gjort det på jävligt länge, för jag är rädd för att må dåligt dagen efter. men idag är en sådan dag då jag skiter i det , och bara ska ha kul . yeeaaah !

 jag trivs i scotts soffa och det är ett fint hem att tillbringa sin nätter = )
sen att man tjockar som fan när man är med henne, det är också kul !   ; )

nu ska jag fortsätta att locka mitt hår,
eller scott kommer att fortsätta att locka mitt hår, för sådant kan jag inte själv : )

ha det !  /

Kommentarer
Nelle säger:

ja jävlar vad vi åt! söt överraskning du hade fixat också <3 :)

2008-12-21 | 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback