och jag ryser

Det här var utan tvekan den bästa helgen på mycket länge alltså.
Vinst med 7-4 över Pixbo vilket räddade min lördag, tillsammans med D som tillbringade helgen tillsammans med mig.
Lagade god mat och övervägde att göra julgodis, men kunskaperna i köket är det ingen av oss som har. Söndagen spenderade vi dels nere i staffanstorp där vi såg SödraDal besegra stanstad med 4-2. En jämn match som såg ut som ett derby ska göra.              Har pluggat en hel del idag trots att jag jobbade mellan 12.30-16.30 idag på Fritidshemmet på Ljungdalaskolan. Träffade mina gamla lärare och det kändes inte alls bra att säga hej, jag fyller 20 i sommar och jag är utbildad fritidspedagog om 3 år. Det kändes som om jag vore vuxen och det är inte alls ok  ; s ( just ikväll ) . KÖPENHAMN på fredag och hur nice känns inte det då ? gå och mysa, äta, dricka och bara ha det alldeles underbart.
Nej, imorgon är det plugg hela dagen, för att sedan spendera kvällen i Strövelstorp, finaste byn ever, not tina.
i lajk you alo - det känns som om det är lite internt, tina ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback