Söndagmorgon !

Och var i hela friden tog min "semester" vägen ?
Skoldagar denna veckan var endast en dag, och vad i herrans namn har jag gjort de resterande ?
Det har jag egentligen inte någon som helst aning om, men jag har haft det behagligt. Dock jobbigt att man måndagmorgon måste ta tag i sig själv, och gå i skolan igen, 09-12, det är egentligen ingenting att må dåligt över. Mår nog egentligen dåligt över att jag måste börja skriva på mitt arbete, 3 - 5 sidor ska väl inte vara något problem  ?
Nu ska jag göra frukost till hanen som ligger och tittar på björnbröder . Blir kalas hos farfar sen, för att sedan åka dirr till gamla hemmahallen och se HÄSSLEHOLMS IF, herr besegra HJÄRNAP !  = ) viktigt !

ikväll bli det svull och mys
igen antar jag, ta igen sig.

jag saknar bortamatcherna, jag saknar hotelfrukostarna,
jag saknar tiden tillsammans med laget i en buss, jag
saknar alla stopp längs vägen, där man enligt rutin kan
se vad folk faktiskt handlar, wienerbröd, läsk, naturgodis,
laget är k a n o n .

Kommentarer
Nelle säger:

haha antar att jag går under den onyttiga kategorin :P miss you gunno! sambo på fredag!

2008-12-15 | 09:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback