STOOOOORHELG

Jag har tre st julklappar kvar att köpa, men har inga pengar, så får vänta tills måndag då man får sitt bidrag helt enkelt!
Omycket jag gjort idag fresten. Emma kom vid tio, gjorde en bit på vår rapport, sen blev det stress till jobbet där jag fanns tillgänglig under två timmar. Lärde mig väldigt mycket nytt måste jag säga. Lärorikt att vara ute i verkligheten och inte bara prata om hur man ska göra som pedagog i olika situationer. Har gjort en överraskning till Cornelia också . Drar ikväll vid 8, och kommer hem söndagkväll. Imorgon är det ju bara lagom mycket fest. Jag har längtat efter denna festen ett bra jäkla tag nu, och nu är det endast en dag kvar, vid den här tiden imorgon infinner vi oss nog på förfest @ dollys place !

nu är det verkligen dags att ta tag i arbetet
och blir klar klar, så man kan börja fokusera
på allt annat som ska göras innan skolan
drar igång igen den sjunde januari !

littlea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback