utan dig, alldeles för länge

Dagarna rinner ur mina händer och jag kan fortfarande inte säga om jag tycker om det, eller jag ogillar det ! 
Då har man ett så kallat "jullov" nu, men jag känner inte att det är något jävla jullov.
plugg plugg plugg plugg dagarna igenom känns det som . MÅSTE verkligen påbörja den enskilda uppgiften imorgon, och eventuellt bli färdig med den .  Det hade ju varit lycka rätt igenom.  

fem år , känns helt fel, utan dig
du var så ung, omedveten om allt.
togs du ifrån oss, utan att jag han
säga hejdå, jag älskar dig.

jobb  och åter jobb,
jag känner mig vuxen
träning ikväll och jag
vill sova mig igenom bilresan..

mys på julafton, innebandy
familjen, det är det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback