bortom allt är du ingenting

det är skrämmande att se hur långt
människor är beredda att gå för att
få sin vilja rakt igenom ett dödens gap.

helgen står för dörren. Lovet är förbi och
jag är en aningen rikare än vad jag förmodade
för 10 veckor sedan. 7-4 passar mig utmärkt
och jag är numera en jävel på att köra truck.

Tobias åkte precis hem och jag laddar mentalt
för 20 års festen ikväll. mina föräldrar passar
mina kusiner och jag småskrattar för mig själv.

svart , vitt, jag
ser rakt
igenom dig.

Ska nog sätta på en film och mysa
med mig själv tror jag nog. ensam hemma
för tillfället och ingen som skriker på mig att
jag ska göra saker och ting eller att jag inte får
göra det. ät mig baklänges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback