du går runt och ingenting hörs. lalala

trött, yr , varm och otroligt irriterad över något jag inte vet.
Kvällen var kulig igår och jag sjöng singstar som aldrig förr.
Jag och Engel var hyffsat dåliga men stod upp bra tillsammans,
då vi vann över alle & sandra i sista ronden, bara den som räknas. 

   Björket var rätt fränt ändå .
Hade roligt men hade ändå
roligast då jag skulle ta mig hemåt.
En full och glad ros stödde sig på min axel
och det kändes som om jag hade en tung
ryggsäck . När vi kom hem gick jag och
lade mig i soffan och somnade direkt, jävligt skönt.
Inte lika skönt när man vaknade på morgonen
av att jävligt mycket ljus hittade in genom ett jävligt
stort fönster. Helt sinnessjukt stort faktiskt.

Nu ska jag vara onyttig med min pappa för min
mamma är på utflykt med bilen på maxi .

Kommentarer
Sandra säger:

Sen att vi fulllkommligt ÄGDE er på alla de andra 20 ronderna då? ;D haha

2008-02-10 | 19:38:41
Bloggadress: http://heingard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback