jag grubblar över saker jag aldrig förstått

solig måndag och skoldagen är redan förbi, jag är överklycklig och allting klaffar mer än vanligt. på tiden kanske..
  Har städat åt min mamma, hela huset faktiskt och ja jag har redan ringt och berättat det för henne, kunde inte låta det bli en överraskning eftersom att jag är på ett sjuhelsikes bra humör. Går runt och ler för mig själv, drar till små piruetter ibland då ingen ser på, det är glädje. verkligen tack solen : ) funderar på att gå ut och sätta mig där bak med varm oboy fast nu när jag tänker efter är det faktiskt rätt jobbigt att värma oboy samt att bära ut en stol . Det är mycket lättare när det är 35 grader och solen gassar och man bara vill ut där för att få lite färg. allt har sitt pris .

fast jo , jag har blivit lite lat och behöver
fixa till saker och ting innan det är för sent.
idag är det även kalas och det tycker vi om . grattis mamma på 49- års dagen v




fy fan vad jag är stark när jag tänker efter.
Skitstörigt att man säger att det är fredag på the vocie.

du har inte en aning att jag
tänker på dig just precis nu.
det är vanligt att vi förnekar
saker som egentligen är sant.

   jag vill att du kommer tillbaka
du har varit borta för länge nu.
det kom plötsligt och jag hann
inte vänja mig. det är min svaga
punkt, jag har svårt för att ta in att
saker kan bli på ett annat sätt än
vad jag är van vid, jag hatar det så

 i mindre format
önskar jag att saknade vore där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback