sportlovsveckan är över- och ?



Om man ska se tillbaka på helgen som sprungit förbi
och jag kan bara göra det på ett positivt vis den här gången. 
 Fredag och jag fick äntligen träffa min prins, första gången
på nio dagar och jag måste erkänna att det var pirrigt.
    Lördagen var vild från början till slut om jag ska tala sanning.
madde och starke slöt upp vid 3 tiden, begav oss till maxi och
handlade present till Emma och ja, presenten uppskattades av
alla på festen. tack gode gud för det . Jag blev kompis med
en doktor och numera är han sm3b; s symbol. Vi ska fylla
burken och jag vet med vad men aldrig att jag säger det högt.
/ det gäller att vi producerar, helt utan ångest och trötthet /
Vi skulle till björket men ville inte betala 100 spänn för ett
disco där det ekade pga för lite folk. Istället böjer jag mig ner
och får syn på en hoprullad hundralapp och blir överlycklig.
VI går och firar med pizza och jonna Wivel vägrar numera
gå tillbaka dit, jag vet varför och det är jävligt roligt.

Doktorn; kommer ni nästa björket?
Jonna Wivel: nej , vi kommer imorgon !


är det inte polisen där framme, det var också jävligt roligt.





har rensat ut på mitt rum och det ser jävligt flottigt ut.
Har ingenting planerat mer än att jag måste plugga till
psykologi provet imorgon men det ska vi nog kunna stå
ut med.  träning ikväll och jag kan inte ljuga om att jag inte längtar


Kommentarer
erica säger:

haha, tomt ? det var allt utom tomt med folk på björket kan jag meddela :p

2008-02-25 | 22:59:04
Bloggadress: http://icouldlickyourthigh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback