en god natts sömn är bra att ha ..

idag har jag haft en konstig känsla av att jag är störd.
jag menar när jag kom hem efter att madde kört hem
mig började jag asgarva för att den ena katten låg upp
med röven och det såg inte alls ut att vara en skön
ställning. Då kände jag att jag fick ta tag i mig själv och
göra något vettigt. Jag städade i tio minuter sen hamnade
jag vid datan och nej, jag har inte slitit mig ännu trots att
det varit sjukligt tråkigt att sitta här. jag har inte ens orken
till att byta låt, jag har ju faktiskt tre olika där och jag tycker
inte ens att dem är bra. Om folk hade sett vilka det var så
hade man nog övervägt att säga upp bekantskapen med mig.
      har en present till sandra som är gudasnygg,
till helgen blir till väla för jag ska på jakt, jag ska faktiskt det.
prov på tisdag och jag vill ha det överstökat, för jag känner mig ok.

träning ikväll och jag ska försöka
få bort min träningsvärk, helt makalöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback