fcuk you

det kommer aldrig bli av så
det är inte lönt att hoppas

för övrigt är jag trött på att
alla alltid begär en massa.
inte av mig, utan rent allmänt.
det stör mig så förbannat.

igår blev det tre nya poäng
och jag vet inte vad jag vill.

trött på att flyga rundor och
låtsas. ändå ingen som tror.
tur att man är i mitten så att
ingen ser vad man göra, tack.

ny skolvecka imorgon och jag
har planer för hela veckan .
det kan vi vara stolta med .

sen har jag även tagit tag i
mitt liv och rensat ut min garderob.

måndag: fixa p. beställa resa. träna.
Tisdag: gör prov, träna . älskling.
Onsdag: spela cup i malmö, träna.
Torsdag; sjukgymnast, tobbe .
Fredag:

just nu fick jag minnesförlust.
 singing bee .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback