jag ser rakt igenom dig

jag hatar när människor förändras
jag hatar när saker ändrar sig och
inte är som det alltid varit. har dock
börjar inse att det kanske är dags
för mig att gå vidare och sluta
fokusera så sjukligt mycket på allt
och alla som ändrar sig. Jag kan inte
heller förneka att jag också ändrar
mig och jag kan inte undanhålla längre
att .. jag struntar i att störa dig i ditt..
bäst så och vi alla vanliga människor vet.
     match igår och det gick inte hela vägen
och jag är både besviken och förbannad
på att man kan bete sig så . jag är inte
världens snällaste och lugnaste människa
men jag beter mig inte så idiotisk som du
gör, framför allt inte när vi varit där vi varit.
besviken och faktiskt nästan lite tårögd...
slapp gå hem idag, tack fillemoon.
statisk magövning ger mig lite ångest..
men du rättar till det snabbt och jag ler ikapp med dig.
 lyssnar på tokyo hotel- tro det eller ej .

nu ska jag plugga matematik, för jag ska ha g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback