jag skrattar mig igenom livet.

image6

jag hatar när helgen bara susar förbi
sådär oväntat och faktiskt nästan lite
förnedrat.   jag hatar verkligen det .
igår var det 80tals fest i tyringe hos
håkansson. Det var mycket lyckligt
och jag vet inte riktigt vad jag liknade.
just nu sitter och jag tjuvlyssnar på
något jag egentligen inte vill höra.
ta mig upp och iväg dit det aldrig hänt.
idag var det match mot malmhaug,
vinst med 3-2, likadant som förra gången.
  ikväll ska jag plugga på både filosofi,
och psykologi , känner mig duktig.

igår delade jag och tobias en 90- säng.
jag låg skönt. kanske för att han tog
golvplats pga att jag slåss och rullar
runt när jag sover. tack t.danielsson. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback