magiskt.

Idrottsgalan 2008 ger mig gåshud
över exakt hela kroppen, magiskt.
   tal, bilder, filmer och en hel del
spex, och min måndag blev perfekt.
     Låter kanske lita töntigt och nästan
lite ointressant men herregud vad jag
inte bryr mig om det, för idrott är jag.
och alla som kan idrotta borde fan
vara glada över det , tänk på människor
som inte vill något annat än att träna,
stoppas pga sjukdomar, skador eller
så är man helt enkelt inte kapabel till det.
för övrigt har jag ångest över mitt matteprov.
     så fuck you.

tobbas .

Kommentarer
J. säger:

Hur inleder Du telefonsex eller sms sex, svara på frågan i bloggen!

2008-01-14 | 22:25:20
Bloggadress: http://facebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback