21 dagar kvar till min födelsedag.

Veckan börjar lida mot sitt slut och jag klagar inte. Ännu en arbetsvecka fylld med skratt och mycket "hårt" arbete är förbi.
Idag satt jag och gjorde precis ingenting från klockan ett till klockan tre, det var trevliga samtalen med "kylen". Brukar bli så på fredagar, då allt är gjort och ingenting nytt är på ingång. Måndagar är värst, jag är alltid sämst på måndagar, låt mig slippa måndagar. 
Har precis sprungit några kilometer, samt kört mitt styrkepass. Är riktigt jävla dålig på att hoppa "klockan". det är helt sanslöst, nästan lite pinsamt faktiskt.
äntligen har nelle kommit till "scott" , vitsigt av mig ; ) haha. nästan så jag börjar garva ordentligt här. Funderar på att ha ett maraton med krimserier. På torsdag ska jag klippa mig, men hur. Måsta också fixa min tautering fullt ut. sött , kanske kan göra det ikväll också ?!
jag orkar inte med det här jävla behovet
att kontrollera allt som händer.
jag är trött på dig, och dig och dig , allt som
blir jobbigt hatar jag.


in i dimman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback