3 dagar kvar.

Rast på jobbet och jag sitter ensam som en varg på kontoret. Känns jävligt drygt, eftersom när man tittar på klockan så har man en timme och tjugo minuter kvar. Känns långt långt bort måste jag erkänna . Har två veckor och 3 dagar kvar den här sommaren, sen får vi se om det blir något mer.

idag gjorde jag slut med andra halvan.
gav upp och gav bort rädslan till dig.
när du stirrar på mig , får jag känslan
av att jag måste förstöra dig .
timmarna kommer bli långa för dig idag.

nej , nu ska vi inte vara sådana. träning ikväll och det kommer bli nice . styrketräning på gym och jag är alltid så förbannat jävla dålig. längtar bara hem till min säng, lägga sig under fårtäcket och bara mysa med solen som lyser in genom fönstret.

jävla dif. inne i en sorts svacka nu
det känns inte alls bra. come on.

jag ser rakt igenom dig,
du är det lättaste jag vet

Kommentarer
maaaaaadix säger:

HELSINGBORG HELSINGBORG HELSINGBORG HELSINGBORG HELSINBOOOOOOOORG :D

2008-07-22 | 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback