arabien...

jag har bestämt mig nu.
jag ska gå vidare, lämna dig bakom mig.
och bevara allt som hände i kategorin minnen.
för mycket mer än så är de faktiskt inte.

jag är dock så trött, sur, förbannad på mig själv
för att jag alltid ska tro att saker och ting är på ett
visst vis , när det inte alls är så . just idag står jag
inte ut med tanken på mig själv.

jag vill cykla i mina snygga skor, jag vill leka i sanden
och känna hur du drar din hand genom mitt hår.
jag vill jämföra dig med solen, lika klar och charmerande.
herregud, som sänd från ovan för fan.


Störigt som fan att jag blivit så jävla känslir och poetisk på senare tid. avundsjuk på nellovic som befinner sig i stockholm, utan mig med sin vän. jag vill åka iväg, till en stad jag aldrig varit, träffa på mitt livs kärlek och springa naken på torget. Nej , nu överdrev jag. Men en sak som är säker är att min spelningslista är för tillfället den bästa jag någonsin haft. arabien adventure 2 ger mig en kick och jag är beredd att kasta in handduken och springa ifatt med vem som helst, när som helst. ge mig lite kärlek för fan.




jag har en dröm, den kommer aldrig slå in
för jag är inte gjord för den, och den är inte
gjord för mig, så ska vi nöja oss med att
fingra på känslan, för längre än så vågar jag inte gå .

Kommentarer
Cornelia säger:

GUNNAR! Vill du till en stad där du inte känner någon? JAG OCKSÅ! Ska vi ta vars ett dubbelrum på Scandic i en storstad någonstans och kirra några snyggelitos? hahahahahhaha FYFAN vad nasty! Jaja, i vilket fall har vi EN DEL att se framemot!! Takida, fucking BÅSTAD och en heeeeeeeeeeel del helger med laget ;) PUSS (L)

2008-07-18 | 00:40:45
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback