årets första festivaldag för min del, och nu är det bara 19 dagar kvar.

Kristianstad igår och jag har riktigt roligt. Förfestade med ballos mammas kompisar hemma hos någon petra/pernilla, uppfattade aldrig namnet tror jag. Satt där och pratade om allting mellan himmel och jord, jag och maddy blev kärleksfulla och började prata på vårt egna lilla vis, tack för det snäckovic. Begav oss till Kristianstad med tåget och jag undrar hur många som får betala 700 kr för att man inte tagit biljett detta året, eftersom de verkar ha ökat skärpan på tåget med just biljetter under festivaldagarna. Tankarna for iväg och känslorna tog överhand. kan inte förneka, och kan inte förklara, det är bara så . tårar, skratt och allt sådant som brukar komma fram, det har något med det att göra..
hursomhelst hade jag kul, trots att jag traskade som fan imorse. Fåglarna kvittrade, solen höll på att gå upp och bara en bunke idioter i en ful bild gled runt i stan och gasade järnet. Grattis till er som är dumma i huvudet.
 Nu har jag rullat ner och ska snart krypa till kojs,  snacka om att det ska bli skönt : )
tack och godnatt.

maddy,sandy och ballovic ;D

Kommentarer
maaaaadix säger:

"snäckovic" hahaha. tack för igår! mjaaau

2008-07-06 | 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback