glass glass hallonglass.

vet precis vad det är som gör att jag inte kan släppa.
vet exakt vad det är som får mig att rodna till.
vet precis vad det är som får mig att stanna upp
men tänker inte tala om det.

H E L G E N med förbannat stora bokstäver.
Fyllde år i fredags så hade litta kalajs för släkt och vän.
sen begav jag mig till klippan och min vän NELLOVIC.
skrattade, pratade seriöst, dog av skratt igen. Sen åkte
vi till HBG och kollade in festivalen med hennes vänner.

Lördag. upp tidigt som fan för att lira innebandy. Ja fy jävlar
vad det är roligt, underbart, vackert och alla de fina ord alltså.
Massvis med taktik och mys på samma gång, det här blir bra !
Efter träning begav vi oss hemåt och snackade vidare på
saker och ting, ( jag verkligen älskar det ) . Sen blev de HBG igen
med lagkamraterna och middag ute bland allt folk. Fick mig världens
chock och funderade starkt på att betala 600 : - för att hoppa b-jump.
Jag avstod dock när jag fick "HJÄLP" att komma tillbaka och ner på
marken igen. Sov skönt den natten.

och så blev det Söndag och det var åter träning på schemat. Dock inte
så mycket för min del för att min förbannade kuk rygg vägrar att vara
som den ska. och måste försöka att fixa till den innan båstad. Annars
blir jag ledsen som fan ! BOO - jag längtar så förbannat mycket.

Den här veckan kommer bli så sjukt jävla ruggigt bra. Träningsfri ( dock
inte så jävla bra ) . Sen på torsdag är det  KONSERT - TAKIDA som fan .
Sen äre helt plötsligt helg och det är BÅSTAD OUTDOOR OPEN .


du är speciell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback