i dream about you, i hate you.

i smile, and try to mean it.
när saker och ting går emot en börjar man fokusera, tänka över, komma tillbaka till sådant som är långt borta, sådant som redan varit och aldrig kommer att komma åter. Jag saknar tiden , jag saknar inte dig. ( likadan, ensam, idiot, och helt fantastisk ) 

ibland hatar jag dig.
ibland är du det bästa
som hänt mig, men just
idag är du min värsta fiende.

helgen känns lockande.
jag är på hugget, jag vet
att jag kommer klara det.

klippt & färgat håret.
 ser likadan ut som innan
jag klippte mig, vill inte ha
någon större förändrning i
mitt liv ändå . så le, le för fan.

kanske blir johan och surtep ikväll : )
hoppas på sällskap.

Kommentarer
Cornelia säger:

and sällskap you got, hihihih. kul om du är på på lördag. wiiii. vi är ju trots allt REDAN bundisar, för att citera din papps, hihi. puss gumman

2008-07-11 | 01:19:29
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/
Anonym säger:

det var väl fint sagt av min pappa : ) puss snöggo

2008-07-12 | 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback