inatt jag drömde...

Tisdag och jag sov sjukligt länge inatt.
ringde och sa godnatt vid klockan 7, men
mamma kom in och trodde inte jag sov
och skrämde skiten ur mig vid kvar över åtta.
då vände jag mig om och sa godnatt en gång till.
seriöst, att sova är det skönaste som finns.

efter jobb idag ska jag ner till staden och inhandla
en ny liten söt garderob hade jag tänkt, eftersom det
blir BÅSTAD på fredag-  söndag och då ska man vara
gullig. har hittat en fantastisk väska också, som det
verkligen skriker varm sommar om. jag tror jag är kär.

ska cykla till jobb nu, det gör jag varje morgon klockan 06.30
och har gjort i ett x antal veckor nu . jag blir galen.

Kommentarer
Cornelia säger:

GULLIG? Gumman, du behöver inte vara så mild på bloggen. Vi alla (speciellt DU) vet att det är porre-outfits som gäller i Båstad! HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA <3<3<3<3<3<3

2008-07-29 | 13:31:51
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback