kom och stoppa fingrarna i halsen

Fredag och det har utan tvekan varit den värsta fredagen på mycket länge.
Hoppas dock att nästa fredag blir lyckad, eftersom jag då fyller år. 19 hela år.
och hela världen ligger framför mina fötter , jag vet dock inte vad jag ska göra.
     hursom helst så somnade jag innan , sjukligt förbannat snor trött men skönt
var det. Har ångest om jag ska stanna i ä - holm imorgon , eller jag ska bege mig hemåt
för att inte göra något speciellt. Det ger mig gåshud, spindlar ger mig också gåshud.
inte sådana små saker, utan dem som ser ut som förminskade monster, fy katten .

imorgon kommer min nellovic hem , och det är alla tiders måste jag säga. Äntligen
lite tryck påväg till träningarna : )

har inga planer, vill lägga mig ner ,
dra täcket över huvud och inte göra ett skit
jag vill omfamas och känna allt det där du lovade. 

stoppa fingrarna i halsen älskling,
det gör inte längre ont.
vi har vant oss vid känslan
av att vara otillräckliga.
det finns inte längre någon mening
med att gå rak i ryggen, vi har inget
att vara stolta över,
ge upp, ge vika.


Amy McDonald är helt galet bra, jag har det sjukligt högt men det gör ingenting, för jag svävar iväg och låt mig göra det, Träning imorgon om jag lyckas ta mig dit. Är ett jävla meck när ingen är hemma och kan köra mig. och dina ögon är de vackraste jag sett på hundra ungefär, hela du är förbannat vacker faktiskt , men på tok för långt iväg, alla vet om det .

Kommentarer
Cornelia säger:

ska bli så skoj imorgon gumman. jag finns ALLTID här för dig, det vet du. already tighta buddies aiiiiiit? PUSS (L)

2008-07-18 | 22:05:30
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback