helg. äntligen.

Ännu en vecka har passerat och egentligen har den inte innefattat någonting mer än match och jobb. Trodde därför att alla tidiga mornar skulle ersättas utav en magiskt lång sovmorgon, kom bara till halv tio sen var jag pigg som en lärka.
Ikväll blir det arton årsfest på andra gatan, ser fram emot kvällen. Sen har jag inte bestämt mig för vad som händer mer. Tobias kommer och det räknas in i kategorin underbart, en vecka sedan och det låter löjligt, men jag har saknat honom.
Jag vill en dag som den här fly till ett land eller bara en stad jag inte varit i, bara för att komma bort och glömma allt som blir så fruktansvärt fel ibland. det är mycket som ingen förstår, för jag är expert på att dölja det bakom det mesta.
ska snart placera mig i soffan igen för att njuta av ännu ett avsnitt av mordkommisionen. förbannat bra serie, slutsnackat!
84 dagar kvar till seriepremiär men snart är det dags för båstad vilket jag verkligen ser fram emot, ska bli kanonkul. skansen, kan ett hotel verkligen heta så ?

jag ser också fram emot att ta över Emma Sjöbergs roll den 11 oktober.
jag vet inte hur jag ska göra, eller hur det ska gå till, men lik ska jag vara.


Kommentarer
Cornelia säger:

Emma Sjöberg och Elin Lanto kommer till Ängelholm 11/10. Be there or die.... typ =)

2008-06-28 | 14:32:02
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback