jag vill hejda dig, men du är för hal .

om jag ska vara helt ärlig vet jag inte vad som gör ondast.
Att halsen värker och snoret rinner, eller se saker sakta
försvinna och tyna bort ? jag överdriver säkert, som vanligt.
men jag verkligen hatar när saker och ting inte är som jag
tror att de är, sen blir jag bara ännu mer förbannad när
sanningen kommer fram. jag hatar att vara som ett barn
en kall vinternatt, övergiven och osynlig. 
 
   jag vet att man inte kan få saker som varit
jag tycker bara att allt kunde varit lite längre.

kent på lördag och jag har feber.
det är ju så jävla patetiskt.

jag vill skriva tusen saker om dig,
få dig att förstå att ingenting är som
det varit tidigar, förtuom att känslorna
från min sida är detsamma.
. jag hatar det, jag vill
ha dig tillbaka och jag vill att du ska
känna likadant . jag behöver dgi .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback