ibland kan en nivå av idioti vara helt makalös.

 Tisdag men det känns som måndag.
 När jag kom hem från skolan hade mamma hängt upp julstjärnor och börjat julpynta som bara den. Först frågade jag mig själv om vad hon höll på med eftersom det känns som om det är typ oktober. Sen slog det mig att det faktiskt är november och om jag inte minns helt fel så är det 1:a advent på söndag vilket innebär paket i julstrumpan =) ja, jag får fortfarande det  ! Likaså mina syskon 28 / 25 år ! Det är viktigt att hålla fast vid traditionerna.
Pluggade sick hårt innan, så hårt att jag faktiskt somnade och det inte klokt !
Hade tänkt att ta ett ryck vid 6 snåret igen, för att bibehålla farten jag fått upp = ) vuxet !

träffade på någon idag som till en början gjorde att jag log
men när jag gick där ifrån var jag bara så förbannad. att man
kan kosta på sig att "leva av någon annan" kan du göra någon  annanstans
men känns kul att du ger tecken på att du faktiskt läser min blogg.
" tro inte på allt du hör, det är den enda orsaken till att jag inte slagit till dig nämligen"

jag vill så gärna skriva mina egna spalter
få folk att förstå vad som kryper runt i mitt huvud.
jag har så mycket att dela med mig av , tankemässigt.

igår var det fresten en helt sick dag.
för det första sova jag länge och pluggade hårt, samt längtade efter träningen !
den gick helt ok , och jag kände mig nöjd
Jag och mina kära och underbara vän Nelle var ute i god tid till stationen i klippan, så därför säger jag ; det skulle inte förvåna mig om tåget nu är försenat till typ 20.46. Vi skrattade lite och jag hoppade av bilen, när jag kommer bort till den stora skylten, så står det tamejfan att tåget är försenat till 20.32. Jag gick tillbaka till nelle, både glad i hågen men irriterad, satte mig ner och avnjöt ett glas eller två äppLEdricka. Tackade sedan för mig och strosade tillbaka till stationen, nu står där att tåget är försenat till 22.49, ännu mer förbannad och frusen än förra gången sätter jag mig uppgivet på en bänk och sparkar lite på snön som omringade mina fötter. Sen hörs en manlig röst i högtalarna, och han säger: nu kör tåget från helsingborg, så det är här 4 minuter över 11, viket innebär att tåget inte ens var försenat, det var praktiskt taget inställt. så där satt jag i nästan 40 minuter invirad i min handduk, med vatar och byxor på fötterna, nerborrade i väskan. Har aldrig blivit så glad någonsin över att se ett tåg, som jag blev igår. Hoppade ner i badet, som min mamma redan tappat upp, samt åt mina mackor som hon ställt på badkarskanten   : ) tack mamma !
Sen var det dags att hoppa ner i bingen, och jag somnade illa kvickt. Blev dock grovt deprimerad när jag vaknade och det kändes som jag precis stängt mina ögon !
Det var som sagt en helt sjuk dag, och jag borde nog gjort som nelle sa : köp en lott anna !

Kommentarer
Cornelia säger:

Guuuuuunnar, det heter ju ÄPPELJUICE! :D hahahahahha. Ses snart <3

2008-11-26 | 17:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback