over and out fuckers

Idag tillbringade jag jäkligt många timmar i skolan kom jag fram till . 10.00 - 15.00 , undra om det hänt förr ?
Imorgon går jag från 08.00 - 11.00 och det är lite jobbigt måste jag erkänna. Suck ! kunde väl lika gärna varit ledig ?
hursomhelst trappas det hela tiden ner med böcker, desto mer måste jag infinna mig på högskolan. jag vill bara vara ett litet litet barn ibland, som ligger i tvättkorgen. Min mamma berättade nämligen det för mig precis, att jag placerade mig i vår tvättkorg när jag var typ ett år med min snuttefilt. Den tiden var verkligen ok !
Längtar till helgen. den kommer bli bra bra bra :)

för örvigt är jag jävligt trött idag
och vill nog helst bara sova ruset av mig.
men träningen ikväll kan förhoppningsvis få
mig på andra tankar, ge mig lite mer av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback