Utanför gränserna , igen.

Åter flyr vi över gränserna.
ibland vet man inte hur
långt man får gå .

Hursomhelst var det match mot RÖNNBY igår, och utan deras landslagsline var de ingenting.
synd att dem inte var sjuka, trötta, på dåligt humör eller något sådant. för isf hade vi haft  poäng.
ibland suger allting röv. .- jag hatar verkligen att förlora. så idag ska det bli ändring ,  poäng mot.
vilka var det nu ? spelar ingen som helst roll, jag ser inga motståndare, jag bara kör. det blir bäst så .
Jag och carro ligger med varsin dator , och lyssnar på svensktoppen. det är verkligen vår kanal =)

scandic hotel, järva. nog vilka minnen man får då alltså . tillbringade fredag - söndag med HIF här för
något år seda , det var tider, det kan man inte förneka. men det är saker man får ta. nu är det FBC som gäller. och jag ångrar inte en enda sekund att jag bytte lag.

köttbullar & potatis igår
pannbiff & potatismos idag
vi tycker om sådant  .

saknar D
lite mer än vad jag märkt förut <3

behöver massemassage innan match, nog trött !!!
nej , nu ska jag in till mina roomfriends MY & TINA ! ! ! !

/ 25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback