don't say you love me, i don't believe

Nu dag, nya möjligheter , ny funderingar och nya knepigheter.
Precis som vanligt kanske man ska säga i all hast?

Sovit som en stock inatt och är fruktansvärt sugen på varm oboy.
och eventuellt en liten liten ostmacka, men får se vad jag orkar.
ska snart ner till stan för att träffa mina älskade vänner. evigheter
sedan. Har inte suttit ner och pratat med exempelvis starkesara
sedan studenten, vilket jag tog den 5 juni och det känns sjukt.
jag och sandra träffas på lite märkliga ställen, österås. Det känns
numera som en märklig plats, trots att jag tillbringat så otroligt
många dagar nere på idrottsplatsen. det får bli bättring . ska börja
lira inomhus nu och det känns faktiskt väligt lockande. dra på sig
de rosa / gråa adidasskorna och bara lattja som aldrig förr. tom
spela cup ska jag göra och det känns som om det var evigheter sedan.
       hursom helst så måste jag verkligen börja ta tag i mig själv idag
och börja plugga inför tentan, för i helgen kommer det inte hända så
mycket har jag en känsla eftersom UMEÅ står på schemat,. Herregud.
fattar ni hur långt iväg det faktiskt är ? men med innebandygänget blir de bra :)
träning ikväll och jag ska ta med packning, ska sova hos D imorgon och
det kommer bli bra bra bra : ) upp klockan 5 för att åka halv sex. gäsp !

nej , nu måste jag verkligen skynda mig innan madde kommer på besök
och hämtar mig i sin racercar : )

Kommentarer
Sandra säger:

Det får verkligen bli bättring! ;)

2008-10-19 | 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback