innebandy 4 lajf

you make me feel strong..
min nya vän c är helt galen,
träffade på honom idag och
gjorde slutsatsen om att vi
i princip har likadana myssor !

det har väl varit det roligaste på
hela den här dagen tror jag .
ska snart ta tåget ner till HBG
för att bli uppplockad av en annan
C och bege mig till träningen där
vi ska ha personligt samtal .

för övrigt blev jag "klar" med min
VFU-uppgift. " Klar " innebär att
man i princip har kommit jävligt
långt men har ändå ungefär lika
långt till eftersom jag inte har den
blekaste aningen om vad jag har
skrivit som är bra, eller vad som är
dåligt vilket innebär att jag är fylld
utav P A N I K !

nellovic, tycker fan inte om när du
är så jävla mycket borta hela tiden ! =(
jäääätteledsen gubbe är det faktiskt.

Kommentarer
nelle säger:

gooooooomman! i miss you!

2008-10-10 | 01:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback