ska vi ut och jaga lammkött ?

hemma från norrlan och helsingborg igen.
Känns otroligt skönt att få sova i sin egen säng,
trots att man fått sova på hotel två nätter. Sen att
man spenderat timme efter timme på en buss
med otroligt obekväma säten, det håller jag borta.

grattis till jordgubbsglass som tagit körkort : )

kom hem vid sex, har suttit vid datorn i två timmar och
hållt på med mitt föbannade jävla VFU- skit. Riktigt trött
på det nu och behöver krubb utan dess like. Ska träna ikväll
dödens tid är det dock. 21.30 - 23.00. tur att man är ledig imorgon,
det är väl jag och linda som sitter och tjötar med varandra imorgon?!


schy, vi är i människostaden.

laget är kanon
jag trivs som
FISKEN i vattnet  ;)
skottie, tid snart ?

Kommentarer
nelle säger:

jordgubbsglass? är det den personen jag tror att det är? (kompis med mytomanen? haha) ses imorgon heart! puss <3

2008-10-21 | 23:18:18
gunny säger:

hahahaha. duu kan dina saker, har inte modet att hata honom längre nu, det har gått för långt, men faller ? nee. det gör jag tamejfan aldrig igen;D

2008-10-22 | 12:03:22
Linda eller ska jag säga Dolly ;) säger:

Är det mig du menar??? Vad ska vi tjöta om?? Allt och ingenting som vanligt ;)

kram

2008-10-22 | 14:24:18
Bloggadress: http://lindaolof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback