urr ?

Jag tror nock fan att jag tar och kastar in "veckohandduken" ikväll alltså.
Det känns som min riktigt långa långhelg har tagit sin början idag .
Ledig fram till nästa fredag vilket gör mig riktigt lycklig. Något som dock
inte gör mig fullt så lycklig är att mina första, allra första tenta äger rum då!

nog om att tycka synd om sig själv. Imorgon är det mys på fullaste allvar alltså.
Först blir det till att titta på Hässleholms IF - Hjärnarp. Sen hem och mysa med
M V S J S - den gamla goda tiden får man väl lov att säga högt ?

nej, nu ska jag ta mitt pick och pack och bege mig till badkaret där jag ska
avnjuta ett fantastiskt bubblande skummande bad. over and out fuckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback