du är snygg naken, nakna kocken.

jag vill stå och stirra rätt in i "tha mirror" på lördagförmiddag.
Se paniken, nervositeten och den självklara glädjen.
fattar ni hur nära det faktiskt är nu ? i övermorgon är det seriepremiär.
jag tror jag smäller av sju gånger , seriöst.

låg och hade ångest inatt.
drömde att jag blev inplastad
och upphängd på väggen,
därefter vaknade jag en gång
i timmen. suck .

var precis på besök på T4 skolan för att presentera mig och sådär.
De visste dock inte att jag skulle komma, det kändes inte alls bra.
dock lugnt, då jag fått träffa martin,och när han sa att han på tisdagar
går mellan08.20 - 09.20 . fyfan vilken drömtid. tänk att jag ska bli det
om5 år. lärare med drömtider alltså .
nuska jag packa min väska för imorgon är det NORRLAND som fan !
( allt ovanför halmstad ) Örnsköldsvk,fy fan vad långt.

Kommentarer
Emlan säger:

Vilken rolig helg det kommer bli, längtar!!! Ses snart, träningsgeneralrepet inför lör...lite pirr är de allt...;) Puss <3

2008-09-18 | 12:52:59
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/
Jennifer säger:

Hallå där! Ta en titt på kartan...kanske borde ge skånde till danmark? :P

Nu är det snart dax! Taggaaaaaaaaaaaaaa!

2008-09-19 | 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback