GE MIG SJÄLVFÖRTROENDE INNAN JAG SOMNAR.

Helt plötsligt kom det som en våg över mig. GUD vad förbannad jag är över det.
hur kan man vara så , så, jag kommer inte ens på ett ord som kan beskriva känslan.
så lurad, så ensam, så tragisk man är alltså. det är helt sjukt måste jag säga. jag blir
tom förbannad nu, och tangenterna fungerar sådär .
hur kan man gå och tro att något ska bli bra, när det aldrig varit bra ?
fy fan vad man är naiv alltså, det är helt sjukligt. jag har nästan ångest över mig själv.
får väl ta ut det på träningen ikväll, ge mig en bra sådan. låt mig klara det. ge mig självförtroendet.

jag vill ligga på din arm,
dölja ångesten, undvika
allt prat, gå på som den
ångvält jag alltid varit.
förneka för dig, mig och
alla andra att inget är fel.
det har aldrig varit, och
jo, det kommer bli det .
ge mig lite mer av kärleken.

Kommentarer
erica säger:

vilken fin dikt!

2008-09-20 | 17:58:55
Bloggadress: http://ericaskrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback