godnatt folks.

Jag har aldrig varit nöjd efter en förlust och jag kommer aldrig bli det heller.
Blir inte bättre utav att vi dessutom förlorat TVÅ den här helgen. Antar att det
bara är att bita ihop, och aldrig vika ner sig. Det har ju faktiskt bara gått 4 matcher
utav alla de 26 som vi ska spela ! hursom helst så lyckades jag knåpa in ett mål igår,
mitt första i elitsammanhang och herregud vilken känsla det var ! HELT SJUKT !
Köksvägen, men samtidigt var det ändå ett mål , och 1 - 0 målet blev det också. 
      "avlastningskedja" igår och första linan idag , det kändes riktigt nice !
nu ska jag aldrig vika ner mig, för du nu har verkligen insett vad som krävs !!!

umgicks med D igår, och det var nice !
Täcket är mitt, så lätt var det : )

ska sova nu, för kräker snart så trött jag är :)
natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback