hundra män och en naken katt,

11 månader

det är bland det svåraste jag vet
förlåta, glömma och gå vidare .

åkte tåg igår, igen. Den här gången
kändes det riktigt riktigt tråkigt. Det
brukar inte hända så ofta. tror det har
att göra med den FÖRBANNAT dåliga
musik jag har på min MP3 för tillfället.
somnade snabbt igår efter att jag börjat
läsa min bok. Tänk om alla studeringsböcker
hade kunnat fastna så bra som alla de
"privata" böckerna. jag hade varit ett geni !

onsdag- studiedag och jag går upp vid 8. då
är man bara allmänt dum i huvudet  !
ska lägga mig i soffan, och rosta bort hade jag tänkt !
ikväll är det träning, innebandy träning och fy herregud
vad det känns och spritter i hela kroppen när jag tänker
på det. skönt skönt skönt att få rensa huvudet : )
ingenting går upp emot ditt leende.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback