i dont' know you

Första dagen på VFU;N avklarad och det känns som om det var igår jag gick i 9;an.
ett ren helvete var det, medans gymnasiet var alldeles fantastiskt. Jag vill tillbaka, gå
dag in och dag ut, bara för attfå känna den tryggheten som fanns där. Varje dag visste
man vad som skulle hända, men nu, nu är man borta oh vilse och känner inte till något.
man är liten, och bar en i mängden. Ingen bryr sig om jag klarar mig eller inte

i don't know you
but  I want you
here tonight ...

styrketräning ikväll och jag är inte alls sugen på det. Vill hellre spela innebandy
jaga en boll, rensa huvudet, göra det som jag älskar. Dock ledig imorgon vilket
är riktigt skönt. Studiedag, knappt skönt ju : )

10 maj- 17 maj,
det kändes underbart
du höll masken i en
månad sen kapade du
mig vid anklarna
du förstörde mig
du gav mig ingenting.
nere, borta, glömd.
ingenting kan ersätta dig.

nytt betalkort var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback