Alla tiders lördag.

Grattis IFK, Grattis Vittsjö, Grattis Balrog och Grattis AIK.

Äntligen hemkommen efter en hel dags farande i bil, båt och buss.
Resa till Tyskland stod på schemat med Pappas jobb och herregud
vilka lirare måste jag säga. Det är inte nådigt hur sådana gubbar kan
hålla igång. Från 06.00( säkerligen tidigare) till 19.30 ( säkerligen senare)
utan att...ja, visa miner och ögon gjorde de ju. Men att bara kunna vara skärpta
och någorlunda kontrollerade under resan. Det ska jag också lära mig. För mina
ögon går väl inte i kors när jag har druckit, madde ?
Som sagt hemkommen nu
och det är alla tiders måste jag säga. Handlade lite smått och gått inför nästa helg
då det är årsfest med Innebandyn. Det ska bli ett bra röj hoppas jag på .

Igår vann vi, för så kan man väl säga ? Jag gör det iaf, vi vann med 1-0 mot Ovesholm
vilket resulterade i att vi fick världens start på denna säsong. Nu ska jag bara lägga ner
min tid och min kropp i att träna fotboll så mycket som det bara går. Så ska jag nog också
spela lite matcher snart är det tänkt.

Idag blir det robinsson och massa chilledill.. Hoppas Ni har det bra Tine min vän?! :)
soffan kallar och jag ska dricka coca cola light ikväll och käka några päron. Det gör gott
för magen min.

Just det. påsklov denna veckan nu. Halleluja moment folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback