det är ingen vanlig dag.

Den här veckan har startar på bästa möjliga vis.
Vaknade rätt tidigt imorse av att det var fruktansvärt
varmt på rummet. Gick ut i solen och åt mig en stadig
frukost. Satt sedan ute rätt länge. David åkte hem vid
elva tiden. Då gick jag ut i solen igen och började
läsa i min bok. Började på den igår, och den är slut idag.
190 sidor. Hur hann jag med den samtidigt som jag umgicks
med vivven hela dagen ? Det är för mig en gåta..aktiv? Åt
även middag ute i naturen, smakar alltid lite bättre då .
Åkte till Röke och hämtade mitt pass som pappa tappade
på bussen i lördags hem från Tyskland med RUKKI. otur.
Mamma släppte av mig hemma i huset, och jag gick rätt
igenom det med dojjorna på och slängde mig ner i solstolen.
Herregud vad jag älskar att vara ledig. Synd bara att jag har lite
panik med hemtentor och sådant. Men men , tar det som det kommer.

Ikväll är det fotbollsträning. fan vad viktig känsla rent ut sagt.
GE MIG MER UTAV LÄDERKULAN OCH SOL .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback