det man inte har i huet får man ha en bojna.

Det finns bara ett ord som verkligen kan beskriva denna dagen, och det är ordet underbar. Helt magiskt alltså .
Vaknade som jag skrev tidigare onödigt tidigt, men det bryr jag mig inte om. Åkte till stationen och tog tåget till malmö. Gick och strosade i affärer och kom över ett och annat byte. Vi var inne i en affär som hette tiger, världens gulligaste butik. Bara massa 10- 30 kr saker. Vi köpte bara massa smått och gott, härligt. Sen köpte vi lite kläder, och vivven köpte tv.spel. Såg faktiskt rätt kul ut, får väl prova om jag får vara med någon gång.

Och nu sitter jag i solen och skriver vilket känns alldeles underbart. Vivven jobbar och står i och monterar hyllor och sådant som ska upp i lägenheten medan jag bara gottar mig. Jag klagar inte, absolut inte.

När han känner sig redo är det dags att åka hem till föräldrarna och grilla. Men de är inte hemma, så det blir grill i huset iaf. Mycket behagligt tycker jag. Underbara köttbitar med potatissallad, samt vitlöksbröd och räkor. Herregud vilken kväll det ska bli .

Kan inte hjälpa det, men april är min nya favoritmånad..
Grattis emelie i efterskott, för det blev i efterskott...förlåt:(
Men jag har lärt mig, bättre sent än aldrig : )

inside of me

Kommentarer
erica säger:

ja en grillkväll a la gunnarsson stil, de skojjar man då inte bort .

2009-04-04 | 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback