Eh eh oh oh

Ingen är nära
det är ingen som hör..

Ibland fr man en sådan sjuk känsla som man inte kan förklara och som man inte kan sätta fingret på. Antar att det är precis så som allt ska vara. För man kan tydligen inte ha koll på allting alltid, eller är det bara jag som vill ha det så ?
Nu i skolan har jag fått smått panik lite varje dag för att jag är rädd för att misslyckas, att missa och lämna in någonting. Sen hör man folk som försöker lugna mig så mycket som det går. De frågar vad jag har kvar och jag svarar. Och då inser man att jag faktiskt ligger bra i tiden och inte alls behöver stressa. Men det har väl alltid vara så, vill gärna vara klar innan jag börjat med uppgiften. Känner mig väldigt vuxen på högskolan. Lite för vuxen ibland..

Ska iaf koppla av med lite fotboll
med FC 18.45-20.15, sen hinner
jag hem till Barca och chelsea...

Kommentarer
Dilan Amin säger:

HEJ :)

Fin blogg!



/ kramkram



2009-04-28 | 17:46:04
Bloggadress: http://mramin.blogg.se/
Anonym säger:

sv': jahaa, okej :)

2009-04-28 | 19:35:33
Bloggadress: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback