hus i ....

Idag har verkligen mobiltelefonen gått varm.
Trots att jag bara tagit emot två samtal, samt ringt ett.
Men sms;en haglar iväg, och det vet alla som känner
mig. En liten hobby har det gått och blivit, att skicka sms.

Hade möte med innebandylaget idag och det gick väl
helt okej måste jag säga. Kom fram till en massa bra
saker så nu är det väl bara att blicka framåt som gäller

för övrigt har det varit en lugn och stillsam dag. Och denna
veckan börjar lida mot sitt slut och på lördag är det TYSKLAND
för hela slanten. ja, slantarna kommer ju ryka överallt faktiskt.
Det känns så, trots att jag egentligen bara är åskådare och
berättar för mina medresenärer vad de ska köpa, vad de bör
prova på och så vidare. att festa har för mig blivit lite....dött....
( ja, jag vet, jag är lite tråkig )

Snart börjar försäsongen, 1 juni. Jaaaadå! ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback