ingen rubrik är tillgänglig.

En vanlig fredag som känns som världens lördag.
Frår inte riktigt ihop känslan, men det gör ingenting.
Igår var det VM i att sova. Sov hur länge som helst
under gårdagen, och inatt blev det drygt 13 timmar.
Jag tror på allvar att jag lider av den sjukdomen.
Hur jag än sover, så är jag ändå alltid trött .

Idag är det lite far och dotter tid i Hässleholm. Först
var vi och kollade på HIF's herrar som hade seriepremiär.
Enkel seger med 5-1 . Det finns ju mammor som blir
kallade för riktiga "fotbollsmorsor", kan man bli kallad
en riktig "fotbollssyster"? För isf är jag garanterat det.

Kollar även på Innebandy nu. spännande spännande.
Favorit Hagert är en fröjd att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback