Jag har ett kontrakt med gud, så jag gör som jag vill

jag vill inte att du ska se alla märken på min hud
jag vill inte ens att du ska le när jag säger att jag är ful
berätta för mig hur man bryter isen..

hårda ord, makalösa tankar, djupa texter och det är
sådant som får mig på fall, jag faller handlöst utan
att tveka en hundradels sekund. det är så jag vill va.

Idag är det dagen med stort d, i många olika sammanhang.
Det är sista dagen på praktiken, det är seriepremiär mot ovesholm
och den ska ses från läktarplats. Ser fram emot att vinna den, och inkassera
3 p. hade väl varit en underbar start på en underbar säsong ? fotboll....

Efter matchen blir det hem till kära johanna där vi ska uppdatera varandra
om saker och ting som hänt den senaste tiden. Blir garderobstittande, tvtittande
och bara en massa underhållning skulle jag tro ...

Nu får jag dock bege mig till kylskåpet och packa ner min mat för dagen.
Maybe update later.. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback