morgonläsk.

Hur vet man var man står och vilka som följer med på färden ?
För just nu känns det jävligt tomt med medresenärer ärligt talat.
Vad ska man göra för att känna den där känslan som man känt förut?
Livet för med sig en rad om komiska och irriterande funderingar.

Somnade riktigt mycket på soffan igår, och nu sover vivven riktigt mycket
förstår egentligen ingenting om varför jag är uppe såhär tidigt idag igen.
Han väckte mig vid lite över ett och jag måste fråga honom om hur det gick
till för jag har något svagt minne av att jag var helt borta, jag behöver en förklaring.

Annars för inte dagen med sig speciellt mycket. Ska hem till Hometown later, och
glutta lite innebandy. Det är för tillfället ingen drog, utan vill att den 13 ska vara här nu,
så att man kan få vila och bara ta en paus. Har hållt igång med den sedan den 1 maj
och det känns lite ovanligt. Men jag har trivts som fisken i vattnet, men nu börjat
motivationen tryta en aning. Och jag är säkerligen inte ensam ?  : ) Men men ,
FBC ska klara nytt kontrakt, vi måste.

Nu ska jag kolla på Jiddra inte med Zohan, för den filmen tycker jag är lite komisk.
Har sett halva men tyckte den var lite löjlig i början, så jag tvingade mig själv till att
stänga av. Men kan alltså inte hålla mig ifrån den .

Just det. Kollade lite på biggest loser igår. Och där hade en tävlande en läsk som
hette morgonläsk. Och den personliga tränaren förstod inte vad han menade, men då
förklrade han lugnt och fint att det är en läsk som man dricker på morgonen. I det fallet
känner jag igen mig. Ett glas iskall cola light på morgonkvisten är det inte mycket som slår ;)

inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback